Transport si retururi

Casa Moise (casamoise.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • FAN Courier, Livrare in 1-2 zile, 0,00 RON
  • Ridicare din magazin, Livrare in 1-2 zile, Store Pickup type

Austria, Belgia, Bulgaria, Germania, Ungaria, Republica Moldova, Spania, Marea Britanie

  • DPD International, Livrare in 6-10 zile, 140,00 RON

Livrarea produselor se face prin firmele de curierat partenere, oriunde in Romania.
Expedierea unei comenzi are loc dupa ce ati primit e-mail-ul de confirmare a expedierii.
Termenul de livrare a comenzilor este in mod normal de maxim 72 de ore de la expedierea comenzii. Totusi ne rezervam dreptul sa livram produsele in maxim 7 zile lucratoare de la plasarea comenzii.
De asemenea in perioada sarbatorilor pot exista intarzieri in livrarea comenzilor datorate de volumul mare de comenzi receptionate sau aglomerarii de livrari prin firmele de curierat nationale, caracteristica sarbatorilor . In aceste perioade vom afisa pe site mesaje cu privire la intarzierea livrarilor.
Ne rezervam dreptul sa intarziem sau sa anulam comenzi si livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi.

 
Refuzarea unei comenzi

La refuzarea unei comenzi veti fi instiintat prin email de motivul refuzului.
Vom putea refuza o comanda daca:
- nu avem pe stoc produsul comandat
- a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului
- nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti sub varsta legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc...)
- ati produs daune site-ului casamoise.ro prin repetate schimburi de produse fara motive intemeiate
- limbaj licentios sau amenintari
- pretentii nejustificate si exagerate asupra anumitor tipuri de produse care in prealabil au toate specificatiile afisate in pagina de produs.
 
Conditii de returnare

Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati de la noi. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Clientii nostri pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014.


PAȘII DE URMAT PENTRU A FACE UN RETUR:


- puteti returna o comanda indiferent de motivul dvs. doar daca produsele nu au fost spalate sau folosite in termen de 14 zile de la primirea comenzii.

- returul va fi trimis doar prin firme de curierat la adresa str. Drumul garii, Nr 12, Complex Oriental, Etaj 1, Dobroesti, Ilfov. La destinatar veti trece Casa Moise, iar ca numar de contact, numerele afisate pe site. (NU TRIMITETI RETURURI PRIN POSTA ROMANA pentru ca nu suntem notificati cand ajung acestea la Posta si nu le putem ridica, de aceea riscati sa le primiti inapoi).

- taxa de retur va fi suportata de dvs. conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1) noi urmand sa va inapoiem intreaga suma pe care ati achitat-o in momentul in care ati primit comanda.

- în cazul în care comanda a beneficiat de transport gratuit, veți suporta și costul de primire a coletului.

- banii vor fi returnati intr-un cont IBAN (in termen legal de maxim 14 zile de la primirea returului de catre noi). Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale casamoise.ro pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.

- pentru a returna un produs ne puteti suna la numarul 0311.301.240 de Luni pana Vineri intre orele 10:00-18:00.

Motive pentru care casamoise.ro refuza returul produselor:

- deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);

- deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;

- utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.

Produsele spalate nu se pot returna din motive de igiena.
Contravaloarea comenzii urmeaza a fi restituita in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului si desigur, daca produsele aferente comenzii au fost acceptate ca retur.
Suma inapoiata este suma care ati platit-o cand ati primit coletul (inclusiv taxa de transport pe care ati platit-o cand ati primit coletul), taxa de retur fiind suportata de catre dumneavoastra, iar in cazul in care ati beneficiat de transport gratuit, veti suporta si costurile de livrare a coletului. 
Returnarea produselor se face obligatoriu dupa ce ne-ati notificat in scris pe mail. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

"Clienti" sau "consumatori" sunt doar persoanele fizice. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
In cazul in care din greseala ati primit alt produs decat cel comandat de dumneavoastra, acesta se schimba iar noi vom suporta costurile de transport.